Vårat hem...

Vårat hem är mindra kaotiskt! Vi flyttade i slutet på maj och hade inte hunnit nästan någe innan Filip kom till världen. Var sak har sin plats har inte innfunnit sig än så att säga;) Lampor sitter inte på plats, inga hyllplan, inga tavlor, inget pynt överhuvudtaget nästan. Sofia mår dåligt!!! Jag vill inreda och pyssla:!

Så snart rycker jag tag i mig själv och förhoppningsvis får jag med mig karln så man kan börja trivas ordentligt! Vora även skoj att visa er hur vi har det:)

Filips kommande rum agerar förråd;sopptipp;kattrum;datarum;gästrum;tvättstuga så där kan vi inte göra ett skit just nu och jag tänker heller inte visa er det;) Då får man ju nästan skämmas! Men de andra rummen ska jag börja göra fint i och fota.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0