Nya kompisen

Idag fick jag och Filip besök av Maria och hennes andra son Leopold som föddes den 11 september. Vi åt kladdkaka med vispgrädde och hallonsås *mums* och prata massa bebis och presentera de nya vännerna för varandra. Leopold var fast besluten att både smaka på och halvt äta upp Filip, haha! Sötnöten där!

Senare tog vi oss ut och var ute i den friska luften ett bra tag, Filip sov nästan 2 timmar!!! Duktiga killen! :D Mer sånt vill vi ha! Jag höll på att frysa ihjäl, så nästa gång blir det halsduk och vantar!

Har haft det jätte trevligt och första dagen som mammaledig har vart kanonbra ♥

Tack Maria och barnen för idag ♥



Filip i Marias knä, och Leopold i famnen:)

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Ja usch, det var ingen höjdare direkt. Det är så konstigt, sen jag blev nötallergiker (när jag var 4 år) har jag aldrig reagerat på nötter, har iofs inte ätit det mer än pinjenötter men har ändå kunnat äta lite som nötcreme, när det är "tillagat" eller vad man ska säga men nu helt plötsligt på en nöt jag aldrig en förut reagerat på. Kanske kan ha o göra med att det kanske ar förändrats något i kroppen efter man har fött barn & ammar? Så himla konstigt, haha. Nu får jag dock se till att undvika det.. Hoppas allt är bra med dig/er. Kramar

2010-09-28 @ 06:26:12
URL: http://annaceciliat.blogg.se/
Postat av: Maria Kingsley

jätteskoj! måste vi göra om!=)

2010-09-29 @ 20:59:50
URL: http://mariakingsley.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0