Mitt lilla ♥

Vi var inne igår med Filip på barn och ungdomskliniken. Han har haft mycket slem i halsen och snarkar och är rosslig. Igår när vi bytte blöja så fick han slem i luftvägarna och slutade andas! Usch vad hemskt det var! Han hade jätte svårt att få upp det och blev jätte tagen av situationen, helt lealös och vit och kall. Mammas lilla lilla ♥!
Så efter vi hade vart på BVC så fick vi en tid till sjukhuset och Filip blev inlagd en stund för observation.
Tydligen så är det väldigt vanligt för små spädisar att dom har trånga näsgångar och är mjuka i halsen så att dom blir slemmiga och har det svårare att andas. Detta går över och det är bara att vänta ut det.
Filip är fortfarande inskriven på sjukhuset och vi ska dit igen på måndag morgon så dom får ta sig en titt till på honom.
Här hemma är det numera operation ha honom i lutning överallt. Så fort han ligger lite för plant så får han slem i luftvägarna och han får det jätte jobbigt. Att man ständigt ska vara oroad, lider med mitt barn! Kunde inte för allt i världen förstå innan jag blev mamma hur orolig man kunde vara. Man fungerar ju nästan inte själv när hjärtat har det så tufft!

Mammas hjärta blir trasigt när du behöver kämpa så min fina skatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0