Man får drömma...

Man får drömma om hur saker och ting kan bli, just nu drömmer jag om hemmet och vad vi ska göra med kaoset. Efter att vi gjort sådana väldigt tråkiga saker som att borra för lampor och hyllor så är det nog mest piff och pyssel kvar:) Ska måla en stor spegel vit som vi har, just nu är den guld. Vi hade ett ryck för ett tag sedan då all vår inredning gick i guld-svart-lila-buddha-oriental stil, not so pretty! Nu är ju lilla jag inne på vitt och lull lull, och älskling håller oftast med, till min lycka! Har en även ett ballis bord som ja hunnit måla halva vitt, sen kom ju bebis ♥ Lite ramar ligger även och väntar på att få sig en dutt färg, dessa är tänkta till en fotovägg. En tavellist ska målas och sättas upp i närheten av Filips säng dår bland annat väggorden i gips som lyder GOD NATT MIN SKATT ska sitta. Listan på piffet besparar jag er, men ni kan få se lite saker jag önskar skulle bo hemma hos oss:


LIATORP Avlastningsbord vit Längd: 133 cm Bredd: 37 cm Höjd: 75 cm  HEMNES Byrå med 8 lådor vit Bredd: 162 cm Djup: 51 cm Höjd: 97 cm





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0