Ja vi lever...

än så länge;) Filip är fortfarande sjuk och att det var på bättringsväg tar jag tillbaka. Han kräks mera spottings nu och verkligen gråter, inte skriker av missnöjdhet utan gråter. Han måste nog känna på sig att detta med förkylning inte ska tillhöra vanligheterna. På ett sätt känns det bra att han nu är riktigt sjuk så han blir en starkare kille,  men gud så hemskt det är när han knappt får luft. Täppt i näsan, slemmig i halsen, rinnig i ögonen, kall och svettig om vartannat. Men vi står ut och får tänka att detta härdar;)

Han har även fått torsk! Hjälper vischyvatten? Och sen har han tappat håret uppepå huvudet, han ser ut som en gammal gubbe! HAHA Men det växer ut igen va? :S Kanske inte ska skratta åt min skrutt sådär... Jo lite kanske;)

Imorgon ska R jobba igen och jag ska vara hemma med icke frisk bebis, ser vi inte fram emot! Jag är nojbert nummer ett och tycker detta är jätte jobbigt. Klart som korvspad att jag klarar det, det tvivlar jag inte på. Men att sitta helt alena när han blir skrikig bebis gillas icke. Vi är så bortskämda med att båda är hemma så nu kanske R måste börja jobba mer snart så man inte hamnar i chock när det väl blir heldagar och fem dagar i veckan!

Denna vecka är det enbart två saker som händer:

- R ska jobba imorgon
- Och på torsdag är det läkarbesök på BVC

Hoppas ni alla haft en toppenstart på veckan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0