Här ska möbleras om

Nästa vecka är Rs sista semstervecka och vi måste nu få Filip att sova i sin säng med mig på nätterna. Vi har hittentills sovit i pass. Roger är ganska lättväckt så den första tiden när arbetsveckor drar igång så tror vi att lösningen får bli gästrummet för honom. Vi ska därmed idag ställa iordning skräprummet som det numera är och flytta lite bokhyllor så att jag kan titta på tv i sovrummet. Känner på mig att det inte kommer bli mycket sömn. Jag är Nojbert med stort N så jag lär väl sitta de första nätterna och bara titta så han andas. Sen är Filip fortfarande lite sjuk och sätter slem i halsen fastän sängen är upphöjd med böcker. Han knorrar även (prematurknorr) flera gånger i timmen så sova får jag nog göra när han blir lite större. Knorret kan han tyydligen hålla på med ända tills han blir 5 månader, korrigerad ålder. Så hej och hå!

Sa jag att jag ser fram emot de närmsta månaderna? Nehe glömde jag det;)

Idag har jag vart och röstat, har ni?

Hoppas er helg har vart och är toppen ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin blogg du har! :)

2010-09-19 @ 21:27:27
URL: http://spjatte.blogg.se/
Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

hahaha!!! När det är brist på sömn så tänker man väldigt korkat och blir sur för minsta. Här hemma blev vi liksom sura och kokade för att grannen spelade högt vid åtta på kvällen.hahaha. bara för att vi har fått barn så stannar ju inte hela världen;)



Haha ja verkligen. Man tror ju i sitt stilla sinne att alla andra har förståelse för att det kan finnas barn i närheten ;) det var ju inte direkt så att man hade det när man var yngre själv.. haha. Nej precis, men utan sömn så blir man jääävligt irritrad, iallafall jag ;)

2010-09-19 @ 22:09:57
URL: http://annaceciliat.blogg.se/
Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Oj, nu råkade jag skicka med din kommentar, skulle kopiera den så jag kom ihåg vad jag skulle svara på.. Du ser, för lite sömn ;) haha man blir inte alltid heeeelt klar i huvudet

2010-09-19 @ 22:10:41
URL: http://annaceciliat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0