Hallå!

Filip reagerade tyvärr på vaccinationerna han fick. Jätte gnällig och ledsen och feber. Jag blev bara sämre och även jag fick feber så det sluta med att min mamma fick komma hit i måndags kväll och hjälpa oss. Roger skulle jobba både idag tisdag och imorgon onsdag, visserligen halva dagar men jag var helt slut! Jag vågar fortfarande inte sova när Filip sover då han fortfarande sätter mycket i halsen. Och vi har märkt nu när man är så slut och även när jag har vart sjuk att jag sover jätte djupt! Jag vavknar inte ens när han skriker! Hur sjutton ska ma lösa det? Hoppas att man ju längre tiden går kommer ifatt sin sömn lite och inte sover som en klubbad gris.

Att mamma kom och hjälpte oss är guld värt! ♥ Jag är nästan frisk nu och hade nog inte blivit bra så fort om jag fått fixa allt själv. Tack mamma ♥

Imorgon är det bvc och vägning och mätning som står på schemat! Alltid lika skoj att se hur mycket han växt. Kan det vara så att han nu väger över 4 kg? ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0