Fredagkväll!

Vad myser ni med en fredag som denna? ♥ Själv sitter jag i soffan och pysslar om mina naglar och nagelband, det var evigheter sen! Filar, oljar in och masserar. Får nog lacka imorgon på ballisen blir nog för starkt inne annars. Helt otroligt hur man med en liten bebis glömmer bort att ta hand om sig själv. Både jag och Roger konstaterade idag att vi inte ser bra ut! Båda ser rätt vissna ut och många år äldre än vi egentligen är. Vi satt och tittade på kort från vår semster på Mallorca förra året i slutet på augusti, mycket kan hända på ett år!





Tänk vad lite sol ändå kan piffa till en :) Såhär kan jag informera herrskapet om att vi inte ser ut idag! Jag 25 kilo tyngre och vit som ett spöke med stressblemmor i hela ansiktet och vildvuxna ögonbryn som jag inte orkar se eller ta uti med. Roger även han vit och orakad med en aningens mycket mer påsar under ögonen, men däremot smalare än då. Vitamin och sömnbrist skriker det om här!!! 

Nej du älskling, ska vi ta tag i detta snart va?!

En myspysig fredag önskar vi tre er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0