Första visiten i mammas och pappas hemstad!

Vi hann träffa några :) Tiden rann verkligen iväg! Sen fick vi inte så mycket sömn så man hann nog inte så mycket som iallafall jag hade velat. Plus att min brors ungar verkade hängiga och där blev det bara en racervisit, hoppas dom inte nyser och har sig nästa gång! 

Morbror Niklas

 

Kusinen Vanessa mata sin bebbe samtidigt som Filip matades:) Gullunge! En riktig bebisfas är hon tydligen inne i nu. Hon var jätte varsam mot Filip och klappade fint och försökte hela tiden ge honom nappen. Man blir tårögd när barn är så fina mot varandra!



Stora tjejen blir 2 år om ca 3 veckor! ♥



Kusin Melinda 8 månader ♥



Faster Carina



Kusin Fanny (Filip ser välldans rolig ut här)



Kusin Sebbe



När man väl var "hemma" så tyckte vi tyvärr bara att det var jobbigt då Filip vägrade sova längre stunder, och vi tänkte aldrig mer! Men såhär i efterhand så gav det mig lite enrergi, har inte träffat så mycket folk alls sen mitten på maj! Är väldigt sugen på att ta oss dit tills höstmarknaden som är andra helgen i oktober, får se om Filip har börjat med längre sovstunder då. Inhandla ett par fårskinnstofflor till honom är något jag verkligen vill, dom är supersöta och varma och gossiga:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0