Ett mindre problem snart löst...

Vi köpte en babysitter, märket Fishers Price med vibrations och ljudfunktioner. Men Filip är ännu för liten för den och alternativet som finns är en babysitter med fullt liggläge. En sådan ska vi nu få av min bror och hans sambo då dom har mängder med babysitters till sina flickor! Tack snälla ni! ♥
Nu kan man ha Filip med sig när man ska lagat mat, duscha mm. Toppen verkligen! Som det ser ut nu så har vi honom antingen på armen eller bredvis oss i soffan om han inte sover i vagnen.
Vi har ännu inte låtit honom sova i sin säng då vi har en katt och då måste stänga in honom ensam i sovrummet, känner mig inte redo för det ännu fast vi även har en babyvakt. Känns som om han kommer så långt ifrån en och jag vill honom nära nära så ofta man kan:) Mitt lilla hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: Tessa - gravid.

Svar: Du kan ju gissa om det är någon här med som har pirr i magen också ;)!! Fick lite molande värk i magen imorse och tänkte att nu minsann kanske det startar, men neeeejdå. Det är nog bara bebis som håller på och fixerar sig misstänker jag ;)



SNART SÅ!! ♥

2010-09-02 @ 15:49:53
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0