Ensamma hemma

Nu idag började R jobba och det känns tomt! Hela 3 månader har vi spenderat tillsammans alla 3, herrejisses! Filip har äntligen börjat sova lite mer och längre, peppar peppar! Så nu hinner man göra lite mer än innan och det känns skönt. Idag startade vi dagen med att gå en promenad och gick sedan och hämtade ett paket. Tror att det kan vara en bok som jag fick när jag började prenumerera på Vi Föräldrar. Sen handlade vi lite innan det var matdags igen:) Idag tänkte jag baka en kladdkaka och hoppas på att Maria K hinner komma besök:) Hon fick sitt andra barn den 11 september så våra killar är ju nästan lika gamla;) Jätte skojsigt!   

Idag fyller min kära mor år! ♥ 56 år ung blir hon ♥

Grattis mamma! ( En perfekt barn och kattvakt är hon;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0