Babygym...

Slängde fram babygymmet idag i hopp om att trötta ut barnet... jag vet; han ser nästan inget alls förutom skillnaden mellan ljust och mörkt. Men tanken var god;) han låg iallafall där och prata och kolla på ljuset från fönstret, det var han väldigt fokuserad på:) 

Tror inte att det dröjer så länge innan han börjar se saker och då är det ju superb att gymet redan står redo;) 

 

Antar att ni ser att mamma S tagit sig en shoppingrunda på lindex;) Eller var det någon som missa det? *ler*

Idag har vi inte gjort många knop här hemma. Jag har haft ett migränanfall och är därmed och har varit helt ihjäl! Försökte mig på lite promenad men det blev tyvärr bara värre av det. Sen har jag idag tagit tag i diskhögen och maskinen, oh my så det såg ut! Hur mycket kan 2 relativt vuxna och en liten lyckas med! Enligt vårat kök; MYCKET! Ja katten han bidrog nog till lite han med;) Innan jag skulle gå och lägga mig så konstatera jag och älskling att vi båda enbart ätit frukost på hela dagen, då var kl 22. Inte undra på att det inte blir många knop då, skärpning!

Imorgon ska älskling jobba fram till lunch och jag och Filip ska nog ta oss ut en sväng. Fick ett presentkort när vi flyttade in av vår bovärd; presentkort på blomsterhandeln nere i centrum. Mycket behövligt då det ekar på brädan i vardagsrummet. Skulle vilja ha en doftranka i båge, helst en större modell. Den doftar ljuvligt!

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Tessa - gravid.

Hihi, han smälte verkligen in med filten! Så söt :D!

2010-09-08 @ 08:00:22
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack ♥ kan tipsa om att Filip tycker den filten är supergossig:) 129 pengar på Lindex:)

2010-09-10 @ 03:06:04
URL: http://vartlivsaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0