Vi har fångat det på bild

Första gången vi lyckades fånga ett litet leende på bild ♥







Fina unge! ♥

Idag har vi tvättat och småstädat lite. Jisses vad man ser skiten bra när man har mörkgråa golv, här går det inte att fuskstäda inte;)
Jag och mamma tog med Filip och gick till en secondhand där jag shoppade en kökshylla med krokar för 20 pengar. Nu är den i furu och ska självklart målas i vitt, älskar när man kan fynda pådettaviset ♥
Imorgon blir det Ikea för hela slanten och sen är det dags för 3e veckan som mammaledig, här går det undan. Nästa vecka ska här gås på babycafe och sen hoppas jag vi kommer iväg till Västerås för att hälsa på sysslingen Edvin som är 3 veckor gammal:) Filip räknas ju som 5 veckor idag, jätte skoj att det är så nära i ålder.

Nu knorrar Filip efter mat och attackerar nappen för fulla muggar! Skynda sig kila!

Kommentarer
Postat av: Marie från Lundby

Vilken sötnos! Vi får ta och ta den där träffen snart, för låt att jag ej hört av mig.tiden rann iväg. Mycket att göra just nu...Ha det bra kram kram

2010-10-11 @ 07:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0