Torsdagen den sista september

Den här dagen var jätte seg! Hade bestämt mig för att vi skulle ha en lugn hemmadag med tanke på allt flängande och alla nya människor Filip har fått träffa. Hade massa planer för vår dag men det hände inte mycket alls, jag har vart som en zombie och bara gäspat och kollat på klockan. Hade planer på att damma och rensa i garderoben och se över ordningen i köksskåpen mm. Men ingenting lyckades jag göra!
Vi var iallafall en sväng till bvc då vi tycker att Filips kisseri luktar ammoniak, nästan så man mådde illa. Tydligen kunde det lukta VÄLDIGT fränt då kisset ibland blir så koncentrerat, nästan inget är ju konstigt med bebissaker;) Men i ren panik springer vi föräldrar iallafall på bvc;) Skönt att få bekräftat att man har en helt utmärkt fin kille!  

Efter det så tog vi oss till apoteket då jag tycker det är dags att testa nummer 2 på flasknappen. Filip somnar oftast ett par gånger under matningen och jag tycker matningen tar för mycket tid, ibland upp till 1 timme! Inte okej. Hur lång tid tog det för er att flaskmata och rapa era små? Vi rapar sammanlagt 3 gånger vid varje mattillfälle. Efter apoteket var ju såklart Filip hungrig så det fick bli en salladslunch för mig och en flaska för honom, första resturangbesöket avklarat!:) Gick fin fint! Men lite pinsamt var det när han rapade som en hel karl och även fick för sig att gråta hysteriskt när vi skulle klä på oss. Tur att vi då iallafall var på väg;)

Höstpromenad ♥

 

Kommentarer
Postat av: Carro

Mysigt med höstpromenad :)

2010-10-01 @ 15:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0