Sömntuta

Filip bara sover och sover och sover... Jag går bara och väntar på att han ska får för sig att vakna ordentligt så vi kan leka. Men det händer liksom inte och jag vill heller inte påbörja något och så blir det gjort halvdant. Fixa disken och tvätta håller jag iallafall på med. Önskar att jag och älskling skulle vara lediga samtidigt ett tag så att man kunde bli klar här hemma. Lampor ska sättas på plats och hyllor och tavlor ska upp. Vill även börja med Filips rum då jag mår dåligt att att se skräprummet. Oreda och kaos hör inte hemma i Sofias värld. Jag sover hellre lite mindre så jag hinner städa och plocka;) Undrar hur jag kommer må sen när Filip drar fram som en orkan, hoppas verkligen att jag kan tygla mig själv. haha

Nu vaknar han och här ska tränas att ligga på mage och lyfta huvudet är det tänkt. Återkommer med bilder på det.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Sara P

Hej. Vad fint du har fått det på bloggen hoppas allt är bra. Många kramar

2010-10-26 @ 15:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0