Snart fredag

Och då ska vi bland annat till babycafè, som det ser ut nu så kommer min kära lillebror senare och hälsar på och stannar ett par nätter ♥

Nu har Filip bråkat med oss och med maten och med babysittern och med allt annat vi testat. Så snart hoppas jag att han sluter sina ögon och SOVER!! Mamma är trött nu.

Imorgon ska jag nog väga Filip på familjecentralen då jag tycke han har blivit så tung. Och jag kan icke hålla mig till 10 november då nästa vägning äger rum. Sist vägde han 5220 och det är nog en vecka sen iallafall så jag skulle nog tippa på 5560. Kan jag gissa så bra kanske;) Uppdaterar imorgon:)

Nu säger jag Gonatt till er alla och hoppas Filip säger det han med ganska snart, typ omgående om jag fick önska;)




Kommentarer
Postat av: Maria Kingsley

Du har så fina händer o naglar. AVIS=)

2010-10-29 @ 08:49:28
URL: http://mariakingsley.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0