Röjer och står i

Här byter vi sängkläder, tvättar, städar, tar ned saker till förrådet och planerar om hemma. Full rulle helt enkelt!
Jag har tröttnat på kaoset och vill komma iordning nu! Mår dåligt när var sak inte har sin plats och även när det finns en miljon saker att göra. I köksskåpen trillar saker ut om man öppnar vissa skåp och i förrådet kan man inte gå på golvet då det är fullt med tvätt. Jag blir tokig!!! Hoppas jag hinner en hel del, får passa på när Filip har pappamys:)

Igår köpte vi ytterligare en bärsele, kanonfin! 500 kr på blocket och nypris är 1200 kr. Ett riktigt kap tycker vi. Nu fick båda som dom ville, jag får en sjal och Roger en sele. Selen är en babybjörn carrier active  med ryggplatta i färgen svart och röd. Hoppas både sjalen och selen blir väl använda och att det inte blir som när jag var bebis; Jag tokvägrade att sitta i sele,haha

Filip verkar hittentills trivas som fisken i vattnet






Kommentarer
Postat av: Nea

härligt! kul att den funkade bra :D det är en sån sele som vi har också :)

2010-10-31 @ 20:47:14
URL: http://familjen-sol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0