Ny vecka ♥

Igår var jag, Helin och min mor på Ikea och shoppade loss och fikade för väldigt billig penning. Jag totalt älskar Ikea ska ni veta! Dom har även världens godaste kladdkaka där och enbart den och sällskapet gjorde min dag,haha. 

Lite av dagens shopping:

4 stycken av denna som ska hänga ovanför byrån i hallen med svartvita kort på vår bebis ♥
 SÖNDRUM Ram vit Bredd: 23 cm Höjd: 29 cm Bildbredd: 18 cm Bildhöjd: 24 cm Passepartout innermått B: 12 cm Passepartout innermått H: 17 cm
2 mattor till köket
LÅSBY Matta, slätvävd blå Längd: 115 cm Bredd: 70 cm
6 koppar
FÄRGRIK Mugg vit Rymd: 25 cl
Det fick även hoppa ned 2 filtar till Filip i kassen och 2 handdukar i grönt. Sen får vi ju inte glömma ljusen;)

Imorgon ska jag och mamma bege oss till Västerås och hälsa på sysslingen Edvin och hans föräldrar, trevligt värre! Bebismys hela dagen ♥ Vi gillart! http://avaritia.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0