Mormor är här

Update:

Filips mormor kom i onsdags och ska leka med oss ett tag och avlasta mig lite. Jag har hunnit en hel del; duschat, lagat mat, tvättat, röjt och vilat! Tack mamma ♥

Igår var vi på bvc för att vi trodde lillen börjat fått problem med sitt navelbråck. Det har rört på sig och det skvalpar och när detta händer blir han helt stel och skriker, mitt hjärta. Bråcket såg bara fint ut och kommer gå tillbaka men däremot så har han problem med MASSA gaser och detta resulterar i kinkig skrikig bebis som liknar en pinne. Så nu slopar vi minifomet och testar sempersmagdroppar! Heja heja! Fungerar inte detta så skulle vi efter en vecka även börja ge honom komjölksfri ersättning. Hoppas detta gör att man får en glad bebis igen och en liten som vill sova! Mamma börjar bli trött nu lilla hjärtat ♥ Nu väger Filip 4800 gram och är 53,5 cm lång:) Kort och tjock ♥ Igår premiäranvände vi ett par plagg i storlek 62! Jisses vilken stor kille vi har här hemma!

Idag så ska vi göra stan med fika och bara njuta! Skulle behöva hitta ett par plagg att dryga ut min lilla garderob med. Jag använder garvidkläderna och eftersom jag enbart fuskar och gottar mig så står det helt still på vågen. Stor som ett hus, och vart hittar man kläder som täcker de väggarna? ;)

Nu ska Filip få mat och sen ska jag passa på att sova en sväng till. Måste passa på nu när man kan:)

Fredagskram till er alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0