Måndag

Och starten på andra veckan som mammaledig ♥ Förra veckan hade vi fullt upp och träffade nya ansikten varje dag, denna vecka får det bli lugnare. Hittentills har vi en date med Bina och hennes son på torsdag och sen får det bli babycafe igen på fredag. Undrar om jag kanske ska gå även på onsdag...Om någon vill komma och leka med oss så hör gärna av er, kanske kan locka med kladdkaka? ;)

Idag hann jag tvätta lite, diska enormt mycket disk, plocka, laga mat och gå till barnmorskan. Hos barnmorskan pratade vi hälsa och hur jag mår just nu och så pratade vi även preventivmedel för framtiden. Visst får det mer än gärna komma en lillebror eller lillasyster men inte än på bra länge!

Premiär för nya mössan och overallen ♥ Han sussade bra gott däri ♥


 





Nu är det bara fårskinnsfällen som saknas, sen kan vintern komma:) Älskling berättade idag att han hört att snön snart kommer till Stockholm, åh härligt säger jag! Älskar kylan och snön, bättre promenadväder finns inte om man frågar mig. På med raggisar och fram med tekalaset och ikeas värmeljus, här ska mysas! Har även idag börjat längta till julen, jisses vad mycket mys vi alla har att se fram emot. Filips första jul! Myspysigt ♥ 

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Vilken liten sötnos! Vi vill jättegärna träffa er snart ♥

2010-10-05 @ 10:45:08
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Marie från Lundby

Vilken sötis! Roligt att han nu ler, ser fram emot nästa date:)

Kram

2010-10-05 @ 14:22:56
Postat av: Maria Kingsley

jättesöt overall=)

Jag ska på babycafe imorrn.. kom dit vettja.. Älskar onsdagarna även om de är mer folk.

2010-10-05 @ 19:11:00
URL: http://mariakingsley.wordpress.com
Postat av: Sarah

Härigt att höra att någon mer älskar vintern! Jag har preci köpt rejäla vinterkängor så jag slipper frysa om fötterna när vi är ute och leker i 20 minus. Finns ju inget dåligt väder eller hur? :-)



Superfin overall, ser väldigt gosigt ut! :-)

2010-10-07 @ 12:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0