Måndag och härligt väder ♥

I måndags begav sig jag, Filip och min mamma till Västerås för att träffa sysslingen Edvin 3 veckor gammal. Fastän det var hur jobbigt som helst med överaktiv kinkig bebis så kommer jag nog åka kollektivt många gånger igen, vi kommer bli världsvana jag och lillen. HAHA

Hela äventyret startade med att Filip skulle ha mat på tåget, resan som tog 50 min svischade förbi! Jag hann knappt få på oss ytterkläder och packa ned korven i vagnen innan vi nästintill var tvungna att hoppa av tåget. Där möttes vi upp av kusin Jonas med fina Therese och söta Edvin. En skön promenad senare var vi hemma hos dom och där bjöds det på JÄTTEGOTT hembakt fika. Vi prata bebisbebisbebis såklart och hade jättemys, tänk att det var dessa två som titta ut ♥ Tycker det känns som nyss vi båda plussade! 

 
Ringde ni varandra på morgonen angående klädval eller grabbar;)

Hoppas vi snart träffas igen för en playdate! Väldigt kul och skönt att träffa någon som lever i samma värld som en själv. Det skiljer enbart två veckor i ålder på våra små men ändå var det så stor skillnad på dom. Edvin sover fortfarande massor och vaknar för att äta eller bli torr i rumpen medans vår kille enbart slocknar av utmattning. Hyperaktiv bebis AB, dom nyblivna föräldrarna kunde inget annat än skratta åt lille Filip som vägrade vara stilla.





Tack fina för en mysig dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0