Längtar

Jag längtar efter jul och allt som hör därtill ♥ Pysslet, baket, dekorationen, klapparna och framförallt dofterna! Mmm säger jag bara:) Shoppade för ett tag sedan nytt till köket och öven första julklappen till Filip:)

Förkläde och 2 grytlappar



Känner jag mig själv så kommer jag börja julstöka pinsamt förtidigt;) Och eftersom vi alltid åker hem till Strängnäs över jul så vill man hinna njuta av sitt eget pynt och detta år ska vi även ha en egen  liten julafton då det är Filips första jul. Väldigt stort för hans mamma, haha

HUr stökar ni inför jul? Är ni lika galna som jag är? ;)

Kommentarer
Postat av: Maria Kingsley

jag är lika galen som du.. sätter upp allt typ 1 advent..

2010-10-31 @ 23:26:37
URL: http://mariakingsley.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0