Igår

Igår var det babaycafe och pyssel som stod på schemat. Super trevligt hade jag och Filip verkade nöjd, han har nog aldrig kollat runt så mycket som igår.

Vi började med att prata ikapp oss lite på golvet:







Sen åt vi en otroligt god fisksoppa och fikade och avslutade med att pyssla; blöjbyte hann vi ju även med;)



Och en nap mitt upp i alltihopa ♥







Snälla Matilda höll i Filip så jag hann pyssla klart:) Filip var nog lite förälskad i henne, han  tittade och log mer än han brukar. Och blev helt förvirrad när hon pratade med andra. Helt såld var han fina ungen ♥



Slutresultatet som jag är enormt nöjd med! Gud vad fint det blev ♥ Eller hur?



Vi får hänga i hallen ♥ Exakt på 4-månadersdagen gjordes dessa avtryck ♥




Kommentarer
Postat av: kerstin

vilka fina hand/fotavtryck du har gjort .Det är kul att ha kvar när Filip blir stor .Jag gjorde också avtryck på Sara,Marie och Jonas när dom var små

2010-10-28 @ 12:51:18
Postat av: Maria Kingsley

Kanonfint=)))

2010-10-28 @ 21:50:03
URL: http://mariakingsley.wordpress.com
Postat av: Matilda o Tintin

riktigt mysigt hade vi!! Och fint blev d! :-) du har öga för inredning du.. :-)

2010-10-28 @ 23:02:19
URL: http://killas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0