Hemma ♥

Nu är vi äntligen hemma efter ett långt äventyr på 6 dagar hemma i Strängnäs. Herregud vad folk vi har träffat och jag har en hel del att berätta om tågresorna fram och tillbaka! SJ och jag är inte kompisar överhuvudtaget! Känner nästan för att gråta en skvätt, känslig som jag är.

Hoppas ni alla mår toppen och att ni inte slutar läsa, imorgon börjar bloggandet igen! Nu ska lillen ha mat och sen ska vi sova. Ja ni läste rätt; jag och Filip sover numera samtidigt på natten och dagen startar runt 8! Glad mamma! 

♥ 

Kommentarer
Postat av: Eva

Du ser vad lite Strängnäsluft gör en bra :)) särskilt den på Fridhemsgatan ;)

Vad skönt att ni kom hem ordentligt till slut iaf.

Hörs snart igen

Kramar Eva

2010-10-18 @ 22:44:40
Postat av: Tessa

Har saknat dina inlägg!

2010-10-19 @ 08:08:59
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Maria Kingsley

Välkommen hem.. Hoppas ni haft det bra.

2010-10-19 @ 22:07:15
URL: http://mariakingsley.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0