Fredag och bebismys!

Idag var jag och Euridys och hennes Oscar på babycafe. Vi fikade och gjorde hand och fotavtryck. Filip ville inte alls vara med på noterna sp istället för att räta ut handen och foten så grabba han tag om playdoodegen och vi fick göra om ett x antal gånger. Haha, söta unge! Perfekt blev det då inte, men ett minne för livet. Det ska ramas in och hängas i hallen är det tänkt. Efter att vi pratat av oss med andra mammor så köpte med oss lunch hem och sat hemma hos oss i några timmar till. Även dom låg på neonatalavdelningen och herrgud vad saker vi har att prata om. Nästa vecka ska vi dejta igen och även då ta oss till cafeet, tack för idag fina ni ♥







Efter att dom åkt hem så har jag städat och plockat med tvätten. Fick även idag tvätta badrumsmattorna då katten fick för sig att äta upp halva blomman i köket och sedan spy upp det på just dessa mattor, Vad är det med katter och kräkningar på mattor, vad är det för fel på enbart golvet?

Imorgon kommer min kära vän Lina och hennes Mattias hit och hälsar på. Det ser vi fram emot mycket ♥ I detta nu är älskling hemma i Strängnäs och sätter på vinterdäcken och jag och Filip har första natten ensamm hemma. Planen är att mysa i soffan framför avsnitt som Ensam mamma söker och de Desperata hemmafruarna, något jag alltid missar på tv nuförtiden. Bebismys kan man aldrig få för mycket av ♥
Älskling ska även måla spegeln i hallen vit och hängaren jag fynda på loppis till köket, jisses vad fint det kommer bli! Skönt att plocket hemma börjar ta fart, att föda barn när man har ett kartonghav hemma var ingen hit. Man hann inte och hinner inte så mycket som man skulle vilja. 

Välkommen till småbarnslivet;

- Vad fin du är idag, har du gjort något speciellt?
- Va, jag? Ja jag hann duscha imorse. 


Hoppas ni alla har en lovley fredag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0