Bärsele

Idag hämtade jag ut en bärsele på posten som Roger vann på tradera. 100 kronor gick det på allt som allt! Och vad får man för 100 kr? Jo en knallgul babybjörnbärsele, haha
Kan tillägga att den ska användas hemma enbart och max ned till tvättstugan;) Passar sig inte riktigt till min knallröda vinterjacka. Men kul att testa hur det känns och om sele är något för oss. Hörde folk på babcafeet som hade både sele och sjal för att båda passar olika personer och används till olika tillfällen. Smart där! Vi härmar det tycker jag!

Nu väntas plock här hemma och städning hela helgen, ser inte bra ut här hemma. Jag har vart jätteslö och knappt lyft ett finger och det får man sota för när man har berg med saker och ett golv man nästan kan skriva på. Roligare helgaktivitet kan man nog hitta;)

Imorgon ska familjen gå på loppis, sådant gillas av mig:) Lite kul måste man allt ha!

Sanningen i köket, detta bjuder jag på;)





Ja och tvätthögen kan man icke missa! Endast om man undviker att gå in i garderoben.



Detta är inte likt Sofia alls, tänk vad en liten bebis kan göra med en väldigt pedant person.

Ps. Nu skäms jag lite, men jag tror nog att jag inte är ensam va?;) Ds.

Trevlig helg alla ♥


Kommentarer
Postat av: Tessa.

DU ÄR INTE ENSAM!! Sådär ser det ut hos oss också! Vilken lättnad att veta att det finns flera som har det så :D Vem orkar städa när man har en bebis att gosa med ;)? ♥

2010-10-29 @ 18:56:41
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Maria Kingsley

MEN GUUUUUD VA STÖKIGT.. ironin rinner ur öronen

2010-10-30 @ 00:17:22
URL: http://mariakingsley.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0