Äventyr

Nu på morgonen ska jag och Filip bege oss mot min hemstad Strängnäs för att hälsa på släkt och vänner. Hoppas Filip kommer sover av utmattning på natten då det är min första natt själv med honom. Någon gång måste vara första och jag har en känsla av att det kommer gå superbra. Hoppas vi hinner träffa en hel del, vi kör full rulle tycker jag. Någon som har tid över och vill bjuda oss på en kopp kaffe? ;)

Nu har min mamma vart hos oss en vecka och det känns som två dagar! Vart tar tiden vägen?! Tack älskade mamma för all hjälp och stöttning hoppas du kommer snart igen ♥ Det har underlättat massor att någon bryggt kaffe och låtit trött mamma få ta långdusch och även kommit med fika när man sitter fast med bebis i famnen. Saker som är så enkla men ack så uppskattade. Man insåg inte innan man blev förälder hur mycket tid man faktiskt hade. Att en sådan självklar sak som att tex. borsta tänderna ibland numera kan bli till ett projekt kunde jag inte föreställa mig. Jag är rätt nöjd med mig själv dom dagarna jag lyckats både diska,tvätta,slängt sopor och lagat mat och pappa Roger blir nog ännu gladare om det inte är korv och bröd till middag;) hihi

Ne nu ska här packas, hörs igen när vi kommer hem ♥ Kramar till er alla från oss!




Kommentarer
Postat av: Tessa.

Svar: Ja, visst hoppas man på att de ska välja att använda pengarna till något vettigt! Inte vill jag att han ska festa upp pengarna hihi :) Då kommer kontroll-morsan i högsta hugg och säger ajabaja ;) KRAMAR! ♥

2010-10-13 @ 08:51:57
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Tessa

saknar dina uppdateringar!

2010-10-18 @ 12:30:23
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0