19 oktober

Idag röjer jag och Filip här hemma. Det diskas och tvättas och byts sängkläder bland annat och Filip hänger på i babysittern och jollrar. Hans nya framsteg är att han just jollrar och oftast ler han i samband med att han "pratar". Fina unge!
Gud vad skönt det är att vara hemma! Lite bråk och stök var det från lillen inatt men relativt pigg är jag ändå. Runt 23.00 och 00.00 knoppar Filip och jag och sen väcker han sin mamma vid ca 05.00 och vill ha en skvätt mat. Som det ser ut nu så somnar vi en stund till och äter igen vid 08.00 och då startar dagen. Finally!!! Gladare än gladast är jag nu. Så skönt att inte gå runt och somna ståendes och gråta för minsta lilla på grund av sömnbrist, nästan som en kexchoklad är man;)



Härliga barn! ♥

Hemma i strängnäs hann vi träffa en hel del släkt och vänner och det var super kul att få visa upp miraklet. De två första nätterna sov vi hemma hos min morbor och hans fru;



Dessa två somna till Robinsson en kväll;) Myspys!



Vi passar på att ta igen oss lite

Umgicks en hel del med min bror och hans familj då dom ska flytta till Hyllinge i Skåne i slutet på månaden. Hoppas inte det dröjer så länge innan man får tillfälle att träffa dom igen. En 3e liten knodd ska dom ha i december, en liten pojke! Grattis till er ♥





Sen sov vi hos Filips farmor och faster 3 nätter;



Med tanke på hur bra det gick att sova borta och även att Filip inte var skrikig bebis på nätterna så dröjer det inte länge innan vi kommer igen. Än har vi inte vart och fikat hos alla ;)

Kusin Ebba



Kusin Hanna



Faster Eva



Kusin Sandra



Faster Carina



Min kusin Annika



Annikas mamma, min moster



Min mosters fästman



Tack alla fina för sällskapet ♥



Kommentarer
Postat av: Maria Kingsley

Vad härligt att höra att det går så bra med sömnen.. Hurra hurra..

2010-10-19 @ 22:12:39
URL: http://mariakingsley.wordpress.com
Postat av: Nancy

Gud vad jag ser ut på bilden haha hade inte ens fixat mig. Men alla andra vart jättefina :D . Väldigt fina kort. O hoppas vi hinner ses en gång till innan vi drar ifrån Strängnäs.

2010-10-20 @ 22:06:39
URL: http://xbaabex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0