Varför?

Varför ska jag vara så seg när det kommer till vissa saker. Gluttar ofta runt på nätet och tänkte att det skulle vara jätte smart av lilla mig med att beställa finkläder åt mig och bebis på just nätet. Då tänkt till storhelgerna. Ränna runt på stan med skrikig missnöjd och överhet kille är inte min grej så att säga. Heja internet och nätshopping! Javisst, om man beställer innan alla andra. Så de plaggen jag hade hittat är såklart slut! Och typ allt annat:( *gråter en smula* )

Kan man ta på sig förra årets outfit? Bebis får såklart gå naken! Eller ja, kan jag också gå naken? Det vore ju något för släkten;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja men denna säsong är ju riktigt pinsam! "Jag har lite migrän". Herregud!



Kram

2010-11-24 @ 22:04:10
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Postat av: Marie från Lundby

Klart du kan använda samma plagg! Roligt med julpyssel:) Vi måste ses snart! Saknar våra samtal, kram kram

2010-11-25 @ 08:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0