Tack Mathilda!

Ville bara kika in och sända en kram till Mathilda då hon hjälpte mig på öppnis när jag mitt i ett migränanfall bröt ihop. Jag darrade, svettades och höll ärligt talat på att klappa ihop. Blev så svag som människa på bara ett par minuter. Migränen har gått över och nu sitter man med enbart "vanlig" huvudvärk. Pjuhh!

Hem kom jag och där umgicks jag med Euridys och hennes otroligt söta Oscar ♥ Vi har alltid toppenkul! Tack för idag! Vi lekte hemma istället för på öppnis och tur var det att jag inte var själv hemma. När jag fick slappna av och ta värktabletter och ha vetevärme på axlarna och nacken så började migränen sakta avta. Fy vad otäckt det var att bli helt hjälplös, speciellt när man har en dyrbar skatt att ta hand om. Nu blir det till att höra av sig till vårdcentralen och få läkartid så en migränmedicin omgående får sättas in. Har många år lidit av migrän och kämpat mig igenom anfallen, men med en bebis så måste jag vara på topp! Detta är inte okej.  

Nu ska jag och min son och huvudvärken snart knyta oss. Imorgon kommer Filips faster och kusin och umgås med oss:) Jättekul! ♥


Kommentarer
Postat av: Maria Kingsley

Ush vad obehagligt.. Stackare.. Hoppas att det kan ordna sig snabbt.. styrkekramar

2010-11-13 @ 11:49:54
URL: http://mariakingsley.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0