Smärta!!!

Här hemma har jag en trött kille som tar igen ALL sömn! Vilket betyder att jag har massa tid att spendera på mig själv. Pucko AB fick för sig att hon skulle epilera benen, eller rättare sagt snårskogen;) 

AJ SOM FAN I HELVETE säger jag bara!!!! Vilken smärta! Är lite glad över att jag gick miste om vaginal förlossning;) 

Ja nu är benen som silke iallafall, vad kan tänkas bli nästa tahandomsigsjälv grej? Måla naglarna kanske:)

Myspysigt är det att pyssla om sig själv om än lite smärtsamt;)

Vad gör ni en dag som denna? ♥ 



Denna bor hemma hos mig, en supermaskin!


Kommentarer
Postat av: Tessa.

Vågar man testa en sådan apparat? Har tänkt det ett tag, men är så rädd för att det ska göra för ont haha!

2010-11-17 @ 11:53:27
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Maria Kingsley

har precis ätit underbar pasta carbonara.. o nu är det barnbad*2

2010-11-17 @ 17:55:21
URL: http://mariakingsley.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0