På fredag äts det...

pommes och korv. Fy så in i vassen vad lätt och nyttigt sen då;) Minus 3,2 kg visar vågen nu efter knappt 2 veckor så middagen var kanske inte snällt mot mitt samvete. Men det är ju fredag för sjutton!

Dagen idag började med att jag mötte upp Cecilia efter lite om och men då vi gick om varandra. Våra vagnar styrde oss mot babycafè och massa prat, bebismys och fik. Fy så trevligt! Vi träffades på neo och av en slump hittade vi varandra senare via en blogg ♥ Finaste Therese ♥
Cecilia skriver i sin blogg att hon upplevde denna dag som att vi hade känt varandra hur länge som helst, och det stämmer! Tänk vad roligt att man på samma vecka träffar två nya ansikten och stormtrivs i deras sällskap. Dagen idag måste upprepas Cecilia:) Tack för en toppendag!

Nu tar vi igen oss och på schemat står det Filipmys och sambomys ♥ Filip har fått en vilja så det heter duga, så leka MASSA är hans nya grej. Fina barn! Nicke nyfiken i modell mjukisdjur är mest skojjig idag:)

Dagen idag:

Cecilia och Cornelis







Hoppas ni alla har en toppenfredag! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Ja, det måste verkligen upprepas! Jag hade så trevligt :) Tack så mycket för idag!



Kram!!

2010-11-19 @ 21:14:33
URL: http://annaceciliat.blogg.se/
Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Ja, den är helt sjukt god alltså. Haha, den där slukade jag i mig i ett nafs kan jag säga ;)

2010-11-19 @ 23:07:11
URL: http://annaceciliat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0