Jihoo

Nu har äntligen "barnvakten" landat! Ännu en gång, jihoo!

Mormormys i soffan innan läggdags ♥



Imorgon ska vi gå en långpromenad då vi tänkte ta oss en tur till Rusta. Har hört rykten om att julpyntet plockats fram och vem om inte jag måste få ta med mig en liten tomte hem. Julbegäret är stort, så stort! ;)

Filip sover numera jätte gott på nätterna, oftast. "peppar peppar" Han somnar runt elva tolv på natten och väcker sin mamma allt mellan 05 och 07 på morgonkvisten. Segerdansen dansas för fullt;) Jag råkade lova ett par för några veckor sedan att när Filip väl sover på nätterna så ska jag dansa segerdansen naken ute på parkeringen. Trodde aldrig vi skulle få ha en gosse som ville sova. Hell no att jag tänker hålla mitt löfte om dansen. Jag sträcker mig max till lite dans hemma och då helst med kläder på;)

Trött gosse tidigare idag ♥





Kommentarer
Postat av: Maria Kingsley

Vad härligt gumman.. Grattis till nattsömnen...

2010-11-05 @ 02:23:07
URL: http://mariakingsley.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0