Jäla skitdag! Om man får uttrycka sig så...

Ungen som jag kallar honom idag vägrade ju som sagt sova igår. Ja det fortsatte han med hela natten och hela förmiddagen och är ännu på G. Skitunge! Mama är superdupertrött nu och detta är inte okej. Skitvädret gör även att man inte kan ta sig ut och frisk luft skulle behövas. Han skulle kunna få sova en stund och jag förhoppningsvis bli lite piggare. Varför gör han såhär? Jag undrar om han möjligtvis inte är nöjd i magen och jämt är lite småhungrig. Uttråkad kanske? Övertrött?

Vad tror ni?

Detta är första natten på länge som jag ej har fått sova och ni skulle se vraket;) Håller alla mina tummar för att kommande natten planeras bättre utav herrn.

Powernap? Javisst! Prata med apan gör en trött.





Nya framsteg idag är att Filip gjort flertalet pruttljud med munnen :D Stora killen! ♥

Kommentarer
Postat av: Maria Kingsley

Håller tummarna att du får sova inatt gumman.. KRAMA

2010-11-15 @ 21:57:32
URL: http://mariakingsley.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0