Hallå hallå

Tiden bara rinner iväg och jag vet knappt vilken dag det är. Igår var jag och mamma och Filip såklart ute på lite äventyr. Jag visste om att Plantagen och Ica maxi låg vid avfarten precis innan vår avfart från motorvägen och har en gång gått dit, men gud vad långt det var då. Jag och mamma bestämde oss för att vi skulle försöka följa motorvägen istället för att följa skyltarna. Och gud vad nära det var:D Tog oss dryga 30 minuter att gå dit istället för 1 h vilket innebär många fler framtida promenader till Plantagen. Väl på där så shoppade jag två rosor till köksfönstrena:

Det ska planteras om lite blommor hemma så att dessa får bo i de tänkta krukorna som är vita såklart ♥



Just i denna stund så väntar vi på att en bulldeg ska jäsa klart:) Min mor förösker lära envisa mig hur man bakar dessa bullar då jag överhuvudtaget inte har lyckats förut. Mandelmassabullar är det tänkt att slutresultatet ska bli:)

Jag har iallafall inte dödat jästen;)



Nu ska vi baka ut bullarna och när dom väl är färdiga och provsmakade så ska vi kasta oss i säng så att vi orkar med en morgondag:)


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Haha ja en riktig sötnos är han. Din med såklart :) Vad roligt det var att träffa på dig idag. Jag kom på att vi hade ju kunnat byta nummer eller något ;) men tur att jag har din blogg då. Haha. Du får jättegärna höra av dig ifall du vill ses någon gång eller när du ska till öppnis så hänger vi gärna på :) kramar

2010-11-06 @ 22:02:20
URL: http://annaceciliat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0