Godmorgon

Här startade vi morgonen vid halv sju, helt okej efter att ha fått sovit ca 4 timmar. Sen sov jag även 2 timmar igår kväll då jag passade på när Filip sov. Han var helt utslagen på kvällen och natten efter att han fick träffa sin kompis Edvin. Gulliga ungar! ♥

Nu sover Filip i selen och jag tvättar och plockar här hemma. Möttes imorse av en nerspydd sittdyna i soffan då katten kalasat på en blomma i köket. Tydligen så var den inte så god;) Jag tycker han kan tugga ihjäl dom fula blommorna i köket så jag kan få köpa nya. Eller varför kan jag inte bara "råka" glömma dom när det ska vattnas;)

När Filip ätit senare så ska vi ta oss till staden en sväng då jag har lite saker att lämna tillbaka och så ska vi även leta efter en present. En snabbvisist får det bli då jag inte tycker om att gå själv på staden. Någon som vill med? :)

För ett par kvällar sedan så slocknade sonen pådettaviset:)


Kommentarer
Postat av: Tessa.

Svar: Ja, den är skitsöt och Edvin gillar den massor! Den fick Edvin av min mormor, den är köpt i en liten butik i Nyfors i Eskilstuna. Tror den heter typ.. Fairtradehouse eller något sådant ;) Inte var den så farligt dyr heller hör jag för mig! Kramar ♥

2010-11-02 @ 10:03:12
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0