God förmiddag

Här hemma startade dagen lugnt och vi myste lite i soffan ♥ Ute är det vinterland och jag vill börja julpynta nu!!! Gud vad jag älskar julen. "Ska bara" som Alfons säger gå ned i förrådet och hämta upp allt. Tror det får bli karlns uppgift;) Idag ska jag på julpyssel som hålls av familjecentralen så imorgon får julpiffet sätta fart:)

Idag försökte jag att fota julkorten, å hej vad jag har skrattat. Filip tyckte inte alls om att ha tomtemössa på sig och ville absolut inte sitta. Vilket han annars stormtrivs med att göra. Jag får se detta som ett provförsök;)

 

Söta unge! HAHA

Kommentarer
Postat av: Maria Kingsley

ASG!!Nej vet inte om de där blir särskilt bra julkort=)

2010-11-22 @ 21:19:59
URL: http://mariakingsley.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0