GI-metoden

Min tanke är att jag så gott det går ska äta en kost som är GI vänlig. Jag har de senaste dagarna undvikit kolhydrater till en stor del vilket har fått konsekvenser;

JAG HAR FÖRBANNAT ONT I HUVUDET!!!!

Jag dricker massa vatten och så har jag dragit ned på kaffet en smula, men icke då. Hoppas verkligen detta ger med sig för fler dagar med ont i bollen klarar inte jag. Har Filip att tänka på i första hand och mitt val av kost får inte norpa hans mamma ifrån honom.

Drar man ned drastiskt på kolhydrater så måste man se till att äta mycket protein, så imorgon blir det ägg och keso i massa. Kanske har jag ätit för lite protein och det är det som är boven?

Jag hejjar iallafall för GI då jag av erfarenhet vet att det fungerar och när jag hade kört ett tag så mådde jag toppen! Om jag gick ned i vikt? jajjamensan! cirkus 2 kilo i veckan och det första 2 veckorna rasade jag ned 6 kilo:)

Så nu vet ni vad jag kör för kost; och GI är ingen bantningsmetod utan en livsstil. Att man bantar klingar fel i mina öron. Jag ska inte banta hela livet, jag ska leva sunt!

Ps. Idag var jag på promaned i halkan. Kommer nog ha redigt ont i vaderna imorgon då jag spände mig hela vägen. Man kände sig lite som bambi på hal is. Ajaj. Ds


Kommentarer
Postat av: Maria Kingsley

körde Gi ett tag.. o visst funkar det.. men jag klarade inte av att leva så.. var såååå trött på ägg,...

2010-11-12 @ 06:54:40
URL: http://mariakingsley.wordpress.com
Postat av: Tessa.

svar: ja, jag tänkte på det men det var så sent när jag fick reda på det! Skulle inte förvåna mig om han får sova borta någon mer gång, då hoppas jag får reda på det lite tidigare så jag kan höra av mig till dig :D ♥

2010-11-12 @ 08:49:59
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Marie från Lundby

Vet att du klarar det! Du har gjort det förut och kan göra det igen! Jag tror på dig gumman!

Kram

2010-11-12 @ 08:58:15
Postat av: Ann

Oh hoppas verkligen den där huvudvärken går över och kämpa på! TYcker ni är så duktiga ni som orkar ta tag i ert liv. Jag orkar inte ens sluta äta onyttigt! När jag är så här konstant trött blir jag ännu mer sugen på snabba kolhydrater!!

2010-11-12 @ 12:58:54
URL: http://lillafoten.blogspot.com
Postat av: Matilda o Tintin

hoppas din huvudvärk lindrades.. :-(

Tänker på dej!!

2010-11-12 @ 16:10:48
URL: http://killas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0