Farbror doktorn

Nyss hemkomna från återbesöket på barnmottagningen och allt såg kanon ut! :D Nu är vi riktigt stolta över vår gosse som växer och utvecklas över förväntan! Bra jobbat killen;)

Nu väger vi hela 6015 gram och mäter 57,5 cm på längden ♥ Och blåsljudet är borta!!! ♥ Wiieee! En enorm lättnad kan jag tala om för er. Till jul ska vi börja med smakisar och snart ska vi börja med välling istället för ersättning inför natten. Läkaren tyckte han sov jätte bra men om man skulle vilja att han ska sova en liten stund till så kan man testa att byta ut nattmålet. Ja tack! Lite mer sömn skulle sitta gott :D

Nu känner jag mig mer än stolt som mamma! Min lilla kämpe vad jag älskar dig ♥





Nu lite mat för Filip och sen babycafè :)

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Wow så stor han har blivit! Duktiga killen :D ♥

2010-11-10 @ 14:08:26
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0