Dagen onsdag

Vi startade dagen med att Filip sov hela morgonen och mama Sofia plockade och hann ta en LÅNGdusch! Fy vad skönt det var;) Efter det bar det av mot babycafeet. Där var det sopplunch och mammaprat, tyvärr stängde dom tidigt idag så det var rätt folktomt. Jag och Maria tog tillfälle i akt och tog oss en promenad så vi kunde fortsätta tjattra:) Jätte mysigt var det i det fina vädret och handling på ICA hann vi även med. Detta måste vi göra om oftare nu gumman ♥ Nu vilar vi upp oss och förbereder natt här hemma, hoppas Filip låter sin mama sova även denna natt:)

Imorgon får vi besök av Bina och hennes son Theo som jag träffade första svängen jag låg inne på BB i vecka 25 för hotande havandeskapsförgiftning. Första gången vi ska träffas efter BB vistelsen. Helt otroligt att vi fortfarande håller kontakt med tanke på allt som hänt och att tiden går så fort. Detta ser vi fram emot mycket!  

Dagen i bilder:

Morgonvy



Öppna förskolan
















Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Hej!



Tack å stort grattis själv! :-)



Va tidigt du fick HF, jag fick det typ sista veckan!

Mina värden innan var helt klockrena.



Klart jag måste snoka reda på din förlossningsberättelse! :-)



Kul att jag hamnat bland favoriterna, kommer med all säkerhet att återkomma hit också! ler



Kram

2010-11-18 @ 11:44:02
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Maria Kingsley

Ja det var kanonmysigt.. Måste vi absolut göra oftare.

2010-11-19 @ 18:09:29
URL: http://mariakingsley.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0