Vårat nya hem...

Var på visning igår, och vi är väldigt besvikna tyvärr.

Det enda positiva var att tapetvalen blev väldigt fint och att badrummet var fräscht och snyggt.

Men det negativa! :( ja repor i hela golvet i hall och kök, en reva i tapeten i hallen, hål i tapeten i vardagsrummet. det finns inget skafferi i köket, och tyvärr försvinner ett helt skåp till diskmaskinen. Köket är JÄTTE LITET så vårat fina bord får nätt och jämt plats. Ser ju inte så bra ut att bara ha ett bord i köket och inget utrymme för att ens vara....

Nej just nu är jag och älskling väldigt besvikna och jag skulle nog kunna fortsätta i det oändliga med klagomål tyvärr! Men nu är det ju så att det är vårat nya hem och som alla säger så boar man in sig och kommer förhoppningsvis inte tänka på samma sätt. Idag ska jag i allafall ringa och be dom anteckna skadorna i besiktningsprotokollet så att inte vi åker på det sen om vi skulle flytta. HOPPAS att jag ändrar inställning och att vi kommer trivas, med lite piff så kanske det blir bra=)


Kommentarer
Postat av: HH

Fy vad trisst! Hoppas att ni hade "fel" glasögon på er när ni var där. Kram HH

2010-05-07 @ 20:50:38
Postat av: Marie från Lundby

Nämen:( stackare...vet att du hade sett framemot det:(. Ha de bra med shoppingen iallafall...Kram kram

2010-05-08 @ 09:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0