Föräldragrupp :)

Igår var jag och älskling på vår första föräldragruppsträff:) Vi är 5 par och kommer att träffas 3 gånger till och sen en gång i månaden när bebisarna har tittat ut fram till dom börjar gå.

Vi presenterade oss och barnmorskan informerade om upplägget. Igår gjorde vi olika utvärderingsövningar om föräldrarskap, väldigt givande att höra hur alla resonerade. Nästa gång vi ses så ska vi prata om smärtlindring och förlossning och även se på en förlossningsfilm. Så nu har vi fått hemläxa att läsa på om smärtlindring, börjar bli dags att tänka på det nu;) Vi kikade även på hur det såg ut på öppna förskolan och där finns det nog en hel del för oss att gå på sen med bebis:) Babysång och även babymassage var något som lät intressant:)

Idag ska här barnsäkras i hemmet och jag ska städa upp lite. Niklas med familj kommer hit då dom ska hjälpa oss att flytta:D Så det blir full rulle nu några dagar framöver, då även Rogers mamma, syster och moster kommer hit och ska hjälpa oss med fönstrena:) All denns hjälp är GULD värt! ♥
Idag ska jag även till barnmorskan och sen ska det storhandlas inför helgen! Ska försöka ta lite kort under helgen så ni kan få se kaoset sen:)

Hoppas ni alla har det fint ♥

Kommentarer
Postat av: Maria Kingsley

Kan säga att varberga Öppna förskola o babycafe är den bästa av alla jag har besökt.. Älskade babycafet när jag hade liten kille. Det var så skönt att bara kunna gå dit o slappa! O Marylene o Maria (öppnis-ledarna) är underbara...

2010-05-19 @ 11:26:05
URL: http://mariakingsley.wordpress.com
Postat av: Maria Kingsley

Hej .. Tänkte bara höra vart du håller hus.. Ingen uppdatering på snart en månad?... Kram

2010-06-09 @ 14:51:39
URL: http://mariakingsley.wordpress.com
Postat av: Tessa - gravid.

Grattis ännu en gång till er lille Filip! Jag tänker massa på er tre, ta hand om er. Många kramar ♥

2010-06-23 @ 16:17:08
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0