Update!

Jag mår inte toppen så det är anledningen till den dåliga uppdateringen. Jag har börjar fått jätte ont och har skrämmande mycket hjärtklappning. Prata med barnmorskan om det och det är tydligen ingen fara alls, bara att ta det lite lugnare. Häromdagen tog jag även blodtrycket och det såg så bra ut så:) Känns skönt!

Här i Örebro skiner solen med sin frånvaro (är det så man säger?)  och vädret är jätte trist. Hoppas det vänder snabbt, vill ha värme och lite sol i ansiktet. Har fått jätte mycket acne och där tror jag solen skulle göra susen:P Åtminstonde dölja skiten lite;)

Snart kommer älskling hem och då vankas det middag och lite update för dagen. Ska även försöka mig på att handtvätta lite då det aldrig finns tider åt lilla mig. Jo det finns, men det är 7.00 och då är jag inte människa på långa vägar. Jag som har älskat att gå upp tidigt!

Kram på er så länge ♥


Kommentarer
Postat av: HH

Hej Fia! Hmm tänkte på sol och graviditet, inte så bra kombination då man väldigt lätt kan få pigmentfläckar:( Tänk på att vara försiktig och använd solcreme. Men en sak som gör susen mot acnen och som är ok under graviditeten är ju besöken hos hudterapeuten:) Kram HH

2010-03-27 @ 00:13:26
Postat av: Sofia

Usch då:( Ne fläckar vill vi icke ha! Har funderat på att gå på ansiktsbehandling:) Får nog sluta fundera och gå och boka mig en tid:) Kramar

2010-03-30 @ 20:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0