Svar på mosters fråga!

När och om vi får reda på om det är en flicka eller en pojke så kommer vi berätta det för alla:D

Nu har älskling gissat och han tror det blir en flicka:) Jag börjar mer och mer också tro det. Här är några saker man "ska" ha när man väntar en flicka som jag har; Risigt hår, skiviga naglar, acne, sugen på surt och salt, fått tjocka ben, illamående mest i början och så föredrar jag att sova på höger sida:) Många bockar på tjej tecken;)

Nu gör älskling en hamburgare till mig:D Han är en skatt! Har haft jätte svårt att få i mig mat idag, försökte med fiskpinnar och det gick icke. Lätt illamående och känt mig mätt utan att ha ätit:( hamburgarekött har fungerat ända från start så det i magen och sen sova:D Blir bara tröttare och tröttare för var dag, så kl 20 skulle jag lätt kunna knoppa:)

Gonatt på er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0