Ont:(

Dagen började perfekt! Steg upp vid halv 8 och började min morgonrutt. Diskade och duschade och sen bar det av mot willys. Vi hade tyvärr inge kaffe hemma!!! Numera måste jag dricka en kopp annars får jag huvudvärk. Fastän kassen med saker inte blev tung så gjorde det satans ont i magen att bära, åkte inte bil utan gick:) När jag väl var hemma efter måna pauser längs vägen så fick jag massa "mensvärk". Kanske inte ska klaga, vet ju att det kan vara såhär. Men lite nojjig blir man och vilar sig lite extra. Inga mer kassar för mig en sådan läng sträcka iallafall!

Nästa promenad tar jag på mig solglajjerna, absolut inge bra att kisa! Sämre syn än den jag redan har tackar vi snällt men bestämt nej till. Tänkte ta mig en fika på ballis så fort solen hittar dit:) Köpte idag ballerina kladdkaka, så det och sista koppen kaffe för idag får det bli snart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0