Nu så...

Blodtrycket var bra:D Enorm lycka! Nu måste det bara hålla sig så:) 130/90 hade jag, bara jag ligger under 150/105 så är dom nöjda.

Idag slutar älskling tidigt:) Vi ska iväg till IKEA och starta med köttbullslunch! Herre gud så gott det ska bli. Har varit extremt sugen på detta i många dagar nu:) Sen ska vi shoppa hem saker som gått sönder och som saknas. Och roligast av allt är väl att titta på bebissaker, klämma och känna:) Hoppas en del till hjärtat får följa med hem:)

Mitt motto under denna graviditet; Jag tänker hellskotta inte handla allt i sista sekund. Jag vill sen vara hemma och njuta med bebis och inte springa runt på apotek och IKEA. Och jag vill heller inte handla allt i sommar i värmen. Vet hur det är att släpa på övervikt i sommarvärmen, och då lockas jag inte av att ränna runt med mage och flås! Så därför börjar det handlas i tid:) 

Finns dom som tycker man ska vänta till efter rutinultraljudet, även dom som tycker man ska vänta till efter vecka 24 då barnet kan överleva utanför magen. Finns dom som tycker att man kan handla pö om pö när bebis fötts. Visst oroar jag mig, FÖR mycket kan jag informera folket om! Men förhoppningen är ju att det kommer ut en frisk busunge och eftersom vi inget annat vet så måste man utgå ifrån att så kommer vara fallet:) 

Hoppas ni har en underbar dag:) Idag skiner solen igen, och det pratas om vår på radion:) Lycka! ♥  

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Jag är mer inne på att vänta att köpa det mesta till efter rutinultraljudet, men det är för att vi inte har fått se vår lilla ännu. Då tror jag att min värsta oro lägger sig! Fast jag har ju redan börjat handla smått, och det tänker jag fortsätta göra :)! Skönt att ditt blodtryck var bra! Sist jag var hos BM så tror jag att jag fick 120/80, men hon sa inget om det så jag antar att det ska vara bra :)! Ta hand om er, kramar!

2010-03-09 @ 16:23:14
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja ditt blodtryck är jätte bra:) Klart jag kunde väntat med att shoppa tills efter RUL. Kunde kanske ha hållt mig 3 veckor till. Men icke då:P Lite kan man handla, precis som vi gör:) Stora kramar:)

2010-03-09 @ 17:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0