Mera shopping!:)

Ja som sagt så slog jag in en sak till älskling:) Han blev jätte glad:)



2-pack body 99 kr från HM.

Sen köpte jag ju självklart lite till:)



2-pack byxa 79 kr från HM. ( På den vita byxan står det I♥MUM :D )





Världens sötaste 3-pack med haklappar; 49,50 kr från HM. 



Gosse kanin 49,50 kr från HM. 



Bok från Åhlens 98 kr på bokrean:)



Bok från Åhlens 98 kr på bokrean:) 

En bra början på de ofantligt långa inköpslistan vi har knåpat ihop. Nästa vecka har vi bokat IKEA date med köttbullar, undrar vad vi vågar oss på att köpa då:) 

KRAMAR ♥

 


Kommentarer
Postat av: Tessa.

Åhh så söta grejor! Nu blev man ju skapligt sugen på att börja köpa hem små saker.. Jag antar att jag får ta modet till mig och göra det snart hihi. Annars blir det somsagt fullt upp hela sommaren med att hinna köpa hem alla saker som kommer behövas. Efter ultraljudet i april har vi sagt att vi ska kika mer på barnvagn ordentligt och kanske hittar något kap på blocket. Spjälsäng har vi redan fått :D!



Många kramar!

2010-03-03 @ 18:54:37
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0