Längtar!

Herregud vad jag längtar till ultraljudet! Bara 15 dagar kvar tills vi får se dig hjärtat ♥

Sitter just nu och dricker en kopp kaffe och pustar ut. Har nämligen bråkat med mina misse bebisar nu på morgonen. Igår stod mitt nypyntade påskris så fint så fint:) Men idag saknas det ägg och fjädrarna är tuggade på och slokar:( Ska försöka hinna ta kort på innan det totalvandaliseras så ni får se hur fint det blev:)

Det är grått ute och regnar vilket innebär; massa snö som försvinner:) Ska gå och se om det finns en tvättid idag, garderoben väller inte över av kläder hos mig nu direkt:P


Kommentarer
Postat av: Marie från Lundby

Dumma kissar;) Vad roligt med ultraljud! Är så glad för din skull:) Vore kul att träffas någon dag...Kram kram

2010-03-23 @ 12:57:09
Postat av: Tessa.

Wiii, nu är ultraljudet nära! Vad spännande det ska bli :D

2010-03-23 @ 17:09:38
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0