IKEA!

Igår var jag och älskling på IKEA date:) Vi åt som bestämt köttbullar, vilket var himelskt gott! Sen shoppa vi loss lite. Älskling har fått nån nojja på de mönstrade glasen som säljs i 6-pack, denna gång fick godis glasen följa med hem:) Köpte hem bra och ha saker till köket, och roligast av allt var sakerna vi handla till lilla hjärtat:)

Vi köpte spjälsängsskydd, underlakan, 1 påslakanset, 2 skallror, 1 snutte kanin och skötbädd och 2 överdrag till skötbädden. Påslakansetet är min favorit:) Köpte även det till min bror Niklas och Nancy när dom skulle ha Vanessa:)


Väldigt fint! Sen gröna matchande underlakan! Vad mysigt du får bebis:) Grönt har nog gått och blivit min nya favoritfärg, kan det vara en viss vårlängtan kanske;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0