Hej hallå!

Nu är helgen över, gud vad fort det gick!

Älskling och jag har packat en hel del i helgen och i lördags hade vi främmande. Rogers mamma, syster och moster var här och lekte lite. Vi var ut och åt kina buffe *mums*, och så strosa vi affärer. Vi visa hur vagnen vi köpt såg ut och såklart var jag tvungen att visa pytte kläderna till hjärtat också. Alltid trevligt med besök och så får man tillfälle att baka också:) I lördags bjöd vi på dumlekakor, det receptet hitta jag hos Therese på hennes blogg. Dom fick godkänt och så skicka jag med alla kakor hem till Iris:)

Receptet och Therese blogg hittar ni här: http://avaritia.blogg.se/2010/march/dumlekakor-mums.html

Nu idag fick jag för mig att jag skulle testa att göra sötsur sås, så fort den kallnat något ska jag se om den går att äta till middagen ( cous cous och chicken nuggets med wok grönsaker). Lovar att berätta sen om den blidde god. 

I maj har damgänget ovan och vi bestämt att vi ska åka till Ullared och Gekås och shoppa loss:) Både kul med utflykt men också att shoppa:) Eller vad säger du moster;) Tänk vad illa att släppa mig lös där,hahahaha.
Hoppas vi hittar massa fint till bebis men även annat såklart. Ska man vara så smart så man köper presenter och julklapppar till brorsdöttrarna redan då? Har hört att märkesleksaker ska vara ruggigt billigt:P  

Någon som vart på Gekås som vill delge något skoj?

Kram på er ♥ 

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Det finns massor på Gekås, nästan för mycket hihi ;) Vi ska ner dit också i maj och förhoppningsvis så hittar man en massa kap då (till lilla bebisen såklart hihi)! Kul att du testade receptet, jag tyckte de var farligt goda ;) Tur att mamma kom hit och åt upp alla haha! Kramar!

2010-03-29 @ 16:34:25
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Anette

Hej vännen! Att Roger vågar släppa iväg dig till Gekås!!?? Fast det är klart, mamma och syster är ju med och kan hålla i dig;)Hoppas du mår bättre nu, det låter så iaf.

Kram från moster:)

2010-03-29 @ 16:43:28
Postat av: Sofia

Tessa: Ja dom var super goda:)Ja lika bra att andra äter, vi kommer svälla ändå;) Åh vad skoj att ni med ska dit:) Den som åker först får tipsa den andra om vad den ska köpa:) Kramar ♥



Moster: Ja han ska ju med också. Så han får väl koppla mig vid vagen eller någe:P Då kan jag inte springa så långt utan att han ser mig. haha.

Ja jag mår bättre men detta mående varierar stort från dag till dag. Men det känns mkt bättre:D Kram på dig! ♥

2010-03-30 @ 20:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0